Je wilt minimaal een digitale relatie aangaan met je (potentiële) klanten. Vanuit die vaststelling is het belangrijk dat je in kaart brengt waar de kansen liggen om weer positief onder de aandacht te komen. Al die contactmomenten bij elkaar zorgen voor die plek in het hoofd (merkbeleving) die je graag wilt veroveren. Het begint bij de nieuwe inschrijvingen voor je nieuwsbrief. Krijgen die nieuwe relaties een mail waarin ze persoonlijk welkom worden geheten? En zit daarin een optie (CTA) en een incentive om de gegevens van de (potentiële) klant simpel te kunnen verrijken?
Heb je triggers ingesteld waarmee je persoonlijke mails stuurt, gebaseerd op de getoonde belangstelling (klikgedrag)? webshop-cadeau-iconneqt

Het spannende pakje
En hoe is een en ander geregeld bij het bezorgen van de producten vanuit de webshop?
Iedereen vind het openen van het pakje altijd weer spannend. Hoe ziet dit eruit?
Zit er dan ook een persoonlijke brief bij?


Persoonlijk aangesproken?
Wordt de webshopklant, die immers in je CRM-database staat en die je dus kent, persoonlijk aangesproken, of noem je hem of haar nog steeds
Geachte mevrouw/meneer of Beste klant?  Het is belangrijk om op dit moment als merk te excelleren. Het is immers al jaren bewezen dat klanten die recent hebben gekocht het meest openstaan voor een volgende nieuwe aanschaf (RFM).

EnglishDutch